שכונת עדשים בנווה פריצקי
Labeling & Branding

שכונת עדשים בנווה פריצקי

שכונות בנווה פריצקי

שכונת עדשים בנווה פריצקי היא בחירה מצוינת אם אתם מחפשים שכונה בה תוכלו ליהנות. קרבתו לחוף הים ולמרכז העיר הופכת אותו לבסיס אידיאלי לחקר צפון הים התיכון. החופים וחיי הלילה של העיר תוססים ומרגשים. תוכלו לסעוד באחת המסעדות הרבות בעיר או לבקר בשדרות רוטשילד, שם תוכלו לצפות בתושבים המקומיים נהנים.

עבור מחפשי אורח חיים עירוניים, חוף הים של העיר הוא אטרקציה פופולרית. אזור זה מתגאה גם בכמה מקווי הרקיע הטובים ביותר בעיר.

תושבי שכונת העדשים חבים את חייהם לבתיהם ומשלמים ארנונה, אך הם מאפילים על ידי רבי קומות. לעתים קרובות, התושבים נותנים את כתובותיהם לגובה בשכונה.

בשכונת עדשים בנווה פריצקי, רובע בעיר עם אטרקציות רבות, הוא אזור מגורים נוסף. בית רוקח הוא מקום פופולרי בשכונה. הוא נבנה על ידי שמעון רוקח, אדריכל. גולת הכותרת נוספת היא מרכז סוזן דלל הממוקם ברחוב יחיאלי. בניין בית הספר לשעבר נבנה בסגנון באוהאוס.

מה מיוחד בשכונת עדשים בנווה פריצקי?

שכונת עדשים בנווה פריצקי היא אחת השכונות הוותיקות ביותר בנווה פריצקי. היא נוסדה על אדמות בבעלות אהרון שלוש, פעיל פוליטי. אזור זה הוא ביתם של אמנים רבים, כמו גם מדרכה. הוא קרוב למחוזות הקניות העיקריים של העיר.

האקלים הוא ים תיכוני עם טמפרטורות מתונות ומעט מאוד סכנות טבע. הקיץ הארוך לח וחם עם מעט גשם. הטמפרטורות באוגוסט ממוצעות 86 מעלות צלזיוס (30 מעלות צלזיוס), אם כי לא נדיר לראות שהטמפרטורות עולות עד 95 מעלות. החורפים של העיר, לעומת זאת, הם מתונים ורק לעתים רחוקות לרדת מתחת 41 מעלות צלזיוס.

שכונת העדשים מאכלסת גם את קניון שכונת העדשים. הוא פתוח בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9: 30 בבוקר עד 9 בערב, וביום שישי בין השעות 9 בבוקר עד 3 בערב. בשבתות, הקניון נשאר פתוח עד השעה 11 בערב. שכונת העדשים תהפוך את הטיול בישראל לבלתי נשכח, לא משנה אם אתם נוסעים לשם עסקים או הנאה.

אולי גם תאהב...