ציוד לציפורניים
ציוד ציפורניים

ציוד ציפורניים חיונית לטכנאי ציפורניים

אם אתה רוצה להיות טכנאי ציפורניים, זה חשוב להשקיע בציוד ציפורניים איכותית. לאספקה איכותית יהיו את המגמות והטכניקות הנוכחיות ביותר. בלי האספקה הזאת, הכישרון והעבודה הקשה שלך יהיו לשווא. אלה הם ציוד ציפורניים חיונית. סבון ספוג הוא הדבר הראשון שתצטרך. סבון זה הוא אנטי בקטריאלי וירכך את הידיים שלך. קערת מניקור היא גם פריט חייב להיות. קערה זו נועדה להחזיק את הידיים שלך בזמן שאתה טובל את הציפורניים שלך.

חוצץ ציפורניים יכול לשמש לעיצוב ציפורניים ולעצב אותן. זה יכול ליצור ליטוש אחיד ללקוחות שלך. תצטרך גם לוח אמרי, שיחלק את החלק העליון של הציפורניים האקריליות שלך לפני שתשים לק. דבק ציפורניים נחוץ גם כדי לתקן אקרילים סדוקים. הפריט הזה נוח ולא יקר. לבסוף, מסיר לק הוא חייב להיות. כדי לרפא ציפורניים אקריליות לחלוטין, תצטרך מנורת אולטרה-סגול. זה כלי חייב להיות לטכנאי ציפורניים.

פצירה היא כלי חיוני לטכנאי ציפורניים. זה עוזר לך להסיר עור מת, למנוע בעיות בציפורניים ולהשיג תוצאות טובות יותר. יהלומים הם בחירה טובה יותר מאשר מברשות צובל זולות משום שהם עמידים. פצירה טובה היא השקעה נהדרת. ציפורניים אקריליות יפות יכולות להיווצר עם אבקת אקריליק איכותית ונוזל. אם אתה מתחיל, הכלים האלה חיוניים.

תאורה טובה חיונית ליצירת ציפורניים אקריליות ללא רבב. מנורה טובה תעזור לך ליישם את הפולנים כראוי. זה יבטיח שהציפורניים של הלקוחות שלך יראו נהדר ויימשכו זמן רב. פולני אקריליק יכולים להימשך חודשים רבים, אם לא לכל החיים. אבל כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, אתה חייב להשקיע במוצרים באיכות גבוהה. חיוני להשקיע בציוד ציפורניים באיכות גבוהה אם ברצונך לשפר את כישוריך.

פצירה היא כלי הכרחי לסלוני ציפורניים. זה הכלי הטוב ביותר לעצב ולחלוק מסמרים. זה קל באינטרנט למצוא אחד. אתה גם יכול לקנות אחד לעצמך. זה יחסוך לך כסף על רכישת ציוד. אתה יכול גם להשתמש באור אולטרה סגול לבית שלך. ניתן להשתמש באור אולטרה סגול כדי לרפא ליטוש אקרילי. מנורת לד היא אפשרות טובה אם אתה רוצה לרפא מהר מסמרים אקריליים.

מלבד אלה, פצירה היא כלי חייב להיות לטכנאי ציפורניים. כלים אלה חיוניים להשקה ולצורת ציפורניים. חוצץ ציפורניים יעזור לך להימנע מבעיות בציפורניים ולהימנע מקילוף הלק. ניתן להשתמש במברשת איכותית אם אין לך קובץ לציפורניים. פצירה יכולה להיות חתיכה חיונית לציוד הציפורניים שלך. פצירה באיכות טובה אמורה להימשך זמן רב.

איפה ניתן למצוא ציוד ציפורניים איכותי?

אספקת הציפורניים האקרילית הטובה ביותר היא אבקת ציפורניים אקרילית. המוצר הזה הוא עמיד וארוך טווח. ניתן להשתמש גם באבקת ציפורניים אקרילית. כלי לחיתוך ציפורניים ילטש את הציפורניים. שני הכלים האלה חיוניים כדי ליישם אקרילים. אם אתה משתמש בליטוש אקרילי, צריך להיות לך אור אולטרה-סגול. המנורות האלה יכולות לרפא ג 'ל תוך שתי דקות. בנוסף למנורות ציפורניים UV/LED, תצטרכו גם מנורת UV/LED טובה.

פצירה טובה היא פריט חייב להיות בארסנל שלך של ציוד ציפורניים. חוצץ ציפורניים הוא בלוק עם משטחים שונים ומשמש לחיטוט, לליטוש ולציפורניים נוצצות. תצטרך גם חוצץ ציפורניים ואבקה אקרילית איכותית. מברשת צובל היא כלי זול וזמין בקלות. החוצץ יעזור ליצור סט אקריליק מושלם. זה יבטיח שהציפורניים שלך יראו ללא רבב ומדים. אתה יכול לקנות מנורת אולטרה סגול לרפא את לק הג 'ל.

ישנם סוגים רבים אחרים זמינים, כולל אבקת אקריליק. אבקת אקריליק באיכות גבוהה חיונית להשגת התוצאות הטובות ביותר. מנורת אולטרה סגול תעזור לך לרפא לק ג 'ל בתוך שתי דקות. מנורת UV/LED יכולה לעזור לך לחסוך זמן כאשר היא מאפשרת לך להשתמש במנורת מים נמוכה יותר. עבור ליטוש ג 'ל, יש צורך במנורת אולטרה סגול. כדי לרפא את הליטוש, הוא יצטרך גם מנורת לד/אולטרה סגול.

למידע נוסף, הקליקו: http://naila.co.il/