החלקת שיער מינרלית
Hair-Care טיפולי שיער והשתלת שיער מוצרי טיפוח מוצרי שיער מסכות לשיער ציוד למספרות וטיפוח שיער

מהי החלקת שיער מינרלית?

החלקת שיער מינרלית היא אופציה פופולרית כשרוצים להשיג מראה איכותי במספרה או בבית. את יכולה להשתמש בטיפול זה בעצמך או לבצע אותו באופן מקצועי, אך כך או כך, היתרונות שווים את זה. מאמר זה יסביר מהי החלקת שיער מינרלית בפירוט וכיצד היא פועלת. אנו נבדוק מדוע השימוש במוצרים מינרליים יעיל כל כך להשגת שיער חלק כמשי. נראה לך כיצד להשתמש במוצרים אלה בעצמך אם אינך רוצה לשלם עבור ספר מקצועי!

האם החלקת שיער מינרלית עובדת?

החלקת שיער מינרלית היא פתרון קבוע לשיער מקורזל. ניתן להשתמש בה על כל סוגי השיער, אך היא עובדת הכי טוב על שיער עדין, דק ומתולתל. תראי תוצאות לאחר הטיפול הראשון והטיפול מחזיק עד 6 חודשים. הטיפול לוקח כשעה ומבוצע בסלון מקצועי על ידי אחד מעצב שיער שהוכשר בטכניקה זו.

מהם השלבים של החלקת שיער מינרלית?

כדי להחליק את שיערך,קודם כל שמים את החומר המינרלי ישירות על השיער. השלב הבא הוא להשתמש במחליק שיער או בייביליס. את יכולה גם להשתמש במייבש שיער ומחליק אם אין לך כלים של מעצב שיער זמינים.

לבסוף, למי שרוצה תלתלים (רוב הנשים מעדיפות שיער חלק!), פשוט עטפי חלקים של שיער סביב רולים חמים לפני החלת קרם ההחלקה והמשיכי כרגיל כרגיל!

מהם היתרונות של החלקת שיער מינרלית?

יתרונות:

החלקת שיער מינרלית היא הדרך היחידה לקבל מראה חלק ומשיי שנמשך. החלקה מסוג זה גורמת לשיער שלך להרגיש רך ובריא תוך כדי שהיא מעניקה לו ברק בריא.

החלקת שיער מינרלית עוזרת להבטיח שהשיער שלך ייראה מבריק ובריא לאורך כל היום.

האם החלקת שיער מינרלית היא קבועה?

כן, היא קבועה. אם את מודאגת מהכימיקלים אשר נמצאים במוצרים אחרים להחלקת שיער ורוצה משהו טבעי יותר, החלקת שיער מינרלית היא אופציה נהדרת עבורך.

משך הזמן שהיא מחזיקה עליך תלוי בסוג השיער שלך:

לשיער רגיל וגלי: מחזיקה עד 6 חודשים או יותר

לשיער רגיל / עבה: החלקת מחזיקה  6-12 חודשים

כמה זמן לוקח להחליק את השיער עם החלקה מינרלית?

זה לוקח בערך שעה כדי להחליק את השיער שלך עם החלקת שיער מינרלית. זהו תהליך פשוט, אבל תצטרכי לבקר אצל הספר או מעצב השיער שלך כדי לבצע אותו. את יכולה גם לעשות את זה בבית אם את קונה את החומר ופועלת לפי ההוראות בקפידה.

אם יש לך שיער עבה וגס הנוטה להתייבש  ולהתפצל, טיפול זה עשוי להתאים לך! עדיף שתשתמשי במוצר זה אחת לחצי שנה בערך- כי ככל שתמרחי אותו לעתים קרובות יותר, כך יושגו תוצאות טובות יותר (אך הקפדי לא להגזים). את יכולה להתחיל מחדש את החלקת השיער המינרלי על השיער שלך ברגע שאתה חופפת אותו, אך מומלץ להמתין לפחות 3 חודשים בין פעם לפעם.

אם אתן חוות אי נוחות או גירוי מהמוצר, הפסיקו להשתמש בו מיד והתייעצו עם רופא עור לקבלת ייעוץ נוסף כיצד להמשיך בטיפול.

שימוש במוצרים מינרליים יעזור לך להשיג מראה חלק ומשיי שנמשך.
החלקת שיער מינרלית היא תהליך המשתמש במלחים מינרליים להחלקת שיער. זהו פתרון קבוע לשיער מפוצל, מקורזל ופשוט פרוע. התהליך יכול להיות מיושם על כל סוג שיער והוא יכול להיעשות בבית או בסלון.

מוצרים מינרליים מכילים מרכיבים טבעיים כגון סיליקה, טורמלין (אבן יקרה למחצה), חימר קאולין וסידן פחמתי שכולם ידועים בתכונות ההחלקה שלהם כאשר הם מיושמים כראוי על השיער שלך. זה ייתן לך שיער במראה חלק יותר!

מסקנה
החלקת שיער מינרלית היא דרך מצוינת לקבל שיער חלק ומשיי מבלי לפגוע בו. זהו גם הליך קל ומהיר ליישום, מה שהופך אותו למושלם עבור אנשים שאין להם הרבה זמן בלוחות הזמנים העמוסים שלהם!

לפרטים נוספים לחצו על הלינק: https://www.pearl-organic.co.il/category/%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%A8%D7%9C%D7%99%D7%AA

 

אולי גם תאהב...