אסתטיקה דנטלית וטיפולי שיניים

מהו השירות במרפאת שיניים?

מרפאת שיניים היא מקום שבו אדם יכול ללכת לטיפול שיניים. במתקנים אלה יש בדרך כלל רופא שיניים בצוות, כמו גם צוות של מומחים לרפואת שיניים ועוזרים. לעתים קרובות הם נוחים יותר ממרפאה פרטית, מכיוון שרוב המרפאות פתוחות בימים רבים יותר מאשר מרפאה פרטית.

מרפאת שיניים יכולה להיות אזור קבלה, כמו גם צוות קבלה ומחשבים. בדרך כלל יש בו גם תאורה, כלי יד ומכונות שאיבה. מרפאת שיניים יכולה להיות גם מערכת לייזר או מקלחת אוראלית. בחלק ממרפאות השיניים יש טלוויזיות או חומרי קריאה באזור קבלת הפנים כדי שהמטופלים יעבירו את הזמן בזמן ההמתנה. הם אף מספקים צעצועים לחולים צעירים כדי לשעשע אותם במהלך ביקורם.

רופא השיניים יבדוק גם את השיניים ויעריך את הסתירות, וכך הן מתאימות זו לזו. רופא השיניים יבדוק גם סימנים של עששת על פני כל שן, באמצעות כלי הנקרא חוקר. לשן רקובה יש אמייל רך יותר משן עם משטח בריא. הם גם יבחנו כתרים וסתימות כדי לוודא שהם במצב טוב.

רופא שיניים יצטרך לשאול על ההיסטוריה הרפואית שלך ואם אתה לוקח תרופות מרשם. חלק מאלה יכולים להגביר את הסיכון למחלות חניכיים או חלל. תרופות יכולות גם לגרום לפה שלך להתייבש יותר מהרגיל, מה שעלול להוביל לחללים. ודא שאתה מביא רשימה של כל התרופות שלך כך שרופא השיניים שלך יהיה מודע להם.

בריאות השיניים חיונית לבריאות הכללית שלך. זה משפיע על איכות העיכול והתזונה שלך, המראה שלך והנוחות הכוללת שלך. עליך לבקר בקביעות במרפאת השיניים כדי שבריאות השיניים שלך תישאר במיטבה. מרפאת השיניים תוכל לעזור לך למנוע מחלות הפה ולקדם בריאות כללית. רופא השיניים יוכל לקבוע אם יש לך בעיות בריאות אוראליות ולהמליץ על הטיפול הדרוש.

רופא שיניים נדרש להפגין אתיקה ומקצועיות כאשר הוא מפנה למומחים אחרים ומקבל את המטופלים בחזרה לפרקטיקה כללית. יתר על כן, הוא צריך להעריך את היציבות של שיקום השיניים ולספק תחליפים, במקרה הצורך. בנוסף, רופא שיניים חייב להיות בעל ניסיון במתן טיפול שיניים בחדרי מיון ובמרפאות.

מרפאת שיניים זקוקה גם למתאם רישומי שיניים. האדם הזה מפקח על שיטות רפואת השיניים ומבטיח ציות להיפ"א. הם גם מכשירים עובדים ועוזרים לפתח פרוטוקולים של רשומות מטופלים. הם גם עוזרים לפתור בעיות שעלולות להתעורר בתוכנה. בנוסף, הם מתואמים עם תמיכה טכנית של PCC.

רפואת שיניים מבוססת ראיות היא גישה נפוצה ברפואת שיניים מודרנית ושינוי משמעותי מתרחש בשטח. רפואת שיניים מבוססת ראיות כרוכה ביישום מחקר עכשווי כדי להנחות את הטיפול בחולים. הוא גם מתמקד בטיפול במחלות אוראליות ומערכתיות. שימוש ברפואה מבוססת ראיות עוזר לרופאי שיניים להישאר עדכניים בהליכים חדשים ולהבטיח טיפול אוראלי טוב יותר לחולים. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על גישה זו, בדוק את המדריך של ארגון הבריאות אוראלי.

פרטים נוספים על מרפאות אסטתיקת הפה: מרפאת שיניים בראשון לציון

 

 

אולי גם תאהב...