מוצרי טיפוח
מוצרי טיפוח

מהו המוצר טיפוח הטוב ביותר ללא מרכיבים מלאכותיים? ‏

זו עובדה שיותר מוצרי טיפוח מנוסחים ללא שימוש במרכיבים מלאכותיים. השיגורים האחרונים כאן! הגיע הזמן להתחיל לקנות את המוצרים החדשים האלה שיגרמו לך להרגיש נפלא! המשך לקרוא כדי לברר עוד על מוצרים חדשים אלה. בואו נתחיל! המשך לקרוא כדי ללמוד את חדשות תעשיית היופי האחרונה והגדולה ביותר! להלן כמה מהדוגמאות היעילות והגרועות ביותר של כימיקלים המשמשים במוצרי טיפוח. ‏

קרם לחות. קרם לחות טוב הוא חיוני. ודא שאתה בוחר את קרם הלחות הנכון לעורך. אם יש לך עור יבש, בחר אחד עבה יותר שיש לו מרכיבי מים מרובים. צוות ביירדי אוהב את הפיל השיכור ללה רטרו קרם לחות מוקצף עם קרמידים, אשר סופג במהירות והוא ארוז עם ויטמין C. הקרם המיקרו-פיסול Olay Regenerist ו-Vercied Skin Soak Rich Loisture Cream הן שתי אפשרויות מצוינות נוספות.

מוצר חיוני נוסף הוא קרם לחות טוב. זה מוצר שחייב להיות לכולם. עם זאת, קרם לחות לעור יבש צריך להיות עבה יותר ולהכיל מרכיבי מים רבים. הצוות שלנו ממליץ על הפיל השיכור ללה רטרו קרם לחות עם קרמידים. הוא סופג ברקים במהירות. קרמי לחות גדולים אחרים הם קרם מיקרו-פיסול של אולאי רג 'נריסט וקרם קרם לחות עשיר.

הצעד הראשון בסקינקר הוא לבחור קרם לחות. זה צריך להיות אוניברסלי, עבה יותר ולהכיל מרכיבי מים מרובים. קרם הלחות האהוב על הצוות שלנו הוא הפיל השיכור ללה רטרו קרם לחות עם קרמידים, שסופג ברקים מהר ומומלץ מאוד לעור יבש. קרמי לחות גדולים נוספים כוללים את הקרם המיקרו-פיסול Olay Regenerist, אשר זמין באמזון.

קרם לחות טוב חיוני לכל סוג עור. זה צריך להיות קרם לחות מספיק כדי לתת לעור את הכמות הנכונה של לחות. אתה צריך גם לשקול את המחיר של המוצר. זה צריך להיות סביר, אבל כמה דולרים יותר יכולים להיות שווים את זה. אם יש לך תקציב, קרם לחות זול עשוי להיות טוב יותר לעור יבש. קרם לחות גדול הוא אחד עשיר בנוגדי חמצון.

מוצרי טיפוח צריכים להיות אורגניים ולהכיל מרכיבים טבעיים. אתה צריך להבטיח שמוצרי טיפוח שאתה קונה הם נטולי אכזריות וטבעוניות אם אתה מתכוון להשתמש בהם בעצמך. חשוב לבחור אחד שמתאים לסוג העור שלך. יש הרבה מוצרי טיפוח טבעוניים. הם מושלמים לאנשים שלא רוצים להסתמך על מרכיבים מלאכותיים. עדיף לרכוש מוצרים מתוצרת אורגנית מאשר מוצרים ממותגים. מוצרי טיפוח העור האלה גם יקרים יותר מאלה ממותגים יוקרתיים.

מה צריך לזכור לפני שקונים מוצרי קוסמטיקה?

אלרגיות יכולות להתרחש כאשר מוצרי קוסמטיקה אינם טבעוניים או צמחוניים. אם אתם מנסים להימנע מקוסמטיקה עם מרכיבים מן החי, בחרו בגרסאות טבעיות. בעוד שמוצרי טיפוח טבעיים רבים יכולים להיות טבעוניים, רבים עדיין מכילים מרכיבים שאינם בריאים לגופך. הם עלולים גם להזיק לבריאותך. למרבה המזל, המוצרים האלה לא רק ידידותיים לסביבה, הם גם זולים ומאוד יעילים. אם אתה לא אוהב את הרעיון של רכישת מוצרי טיפוח טבעיים, אז אולי תשקול לקנות אותם בכמויות גדולות. הם בדרך כלל יקרים יותר ממותגי הזרם המרכזי.

תעשיית היופי היא תעשייה של מיליארדי דולרים, עם אלפי מוצרים שמושקים מדי שנה. מוצרים אלה גדלים בפופולריות. יש הרבה מוצרי קוסמטיקה זמינים, כולל יסודות נוזליים, שפתונים וצלעות עיניים. שפתון יכול להיות עד חמישה צבעים, בעוד קרם משפר גבות צריך להכיל ארבעה.

למרות שקוסמטיקה יכולה להיראות טבעית, מרכיבים מסוימים יכולים לגרום לתגובות שליליות. הימנע ממוצרים המכילים יותר מדי ניחוחות, צבעים, בשמים וניחוחות. זו סיבה לקנות מוצר יופי טבעי. הוא יהיה נקי מכימיקלים מזיקים ורעלים מזיקים. אין צורך לשלם יותר עבור מוצר שאינו בטוח עבור העור שלך.

למידע נוסף על מוצרי טיפוח, לחצו כאן: https://www.levanabynature.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%A8-%D7%99%D7%91%D7%A9/

 

אולי גם תאהב...