רוקחות טבעית

דאודורנט טבעי ייתרונות והיכן כדאי לקנות?

דאודורנט האף הוא סוג מיוחד של תוצר גוף שעובד על ידי חדירה לעור כדי להגיע לעצבים שמתחת. העור עדין ויש להשתמש בו כדי להימנע מכל גירוי. רגישות לכימיקלים כמו אלכוהול ומים כלוריים בדאודורנטים עלולה להוביל לבחילות ולריח גוף אחר. ייתכן שתוכל לעבור למוצר אף שאינו אלכוהול אם אתה מנסה להפחית ריח גוף רע. ניתן להשיג דאודורנט טבעי במגוון חנויות של רוקחות טבעית לטיפוח העור

במובן זה שהוא מכיל רירית תאים קשוחה, מאמינים שהשכבות הנאטיאוריות של העור דומות לאלו של האפידרמיס. לעור יש אלסטין, קולגן וחלבונים אחרים, אך הוא אינו דומה לעור בעובי ובעמידות. אם מוצר דאודורנט הוא נשק יעיל נגד ריח הגוף, הוא אמור להיות מסוגל לחדור לרירית התא כדי להגיע לעצבים בגוף.

ניתן להשיג זאת בעזרת מרכיבים שונים. מכיוון שהם יכולים לחדור לשכבות העמוקות ביותר של העור, אלווה ורה, תמצית לימונגראס ותמצית קמומיל הם כולם פופולריים. כדי להיות יעיל באמת, מוצר חייב להיות מסוגל להגיע לעור ולהרוג חיידקים שגורמים לריח לא נעים.

לא כולם מסכימים שהדאודורנט הלילי הרגיל הוא בחירה בריאה. ישנם אנשים החשים שפעולתה עשויה להשפיע לרעה על הגוף. רבים חשים שאלכוהול וכלור מזיקים לבריאות לטווח ארוך. עם זאת, בדיקה רפואית על ידי רופא מוסמך בדרך כלל מסוגלת לנקות את העניין.

זה לא רעיון טוב שאדם ישתמש בקרם גילוח יותר מפעמיים ביום. זאת משום שריח הגוף יכול להצטבר עם הזמן, מה שעלול להוביל לבעיות בריאות. שימוש מופרז יכול גם להוביל לפצעי בגרות. עדיף להשתמש בו מדי פעם מאשר להסתמך עליו כדי לשלוט בריח הגוף.

כאשר אתה משתמש במוצר לילי, אולי אתה חש שלא בנוח ליישם אותו. זה בגלל שהמעטפת הלילית ממוקמת מתחת ללשון שלך כשאתה בולע. המוצר יכול לספוג לתוך הפה, והטעם יכול להיפחת. כאשר אתה משתמש בתרסיס או בגרסת לוזנג ', אתה תרגיש השפעה דומה.

תהליך העיכול עלול להשפיע גם על יעילותו של מוצר לילי. אם מערכת העיכול שלך אינה פועלת כראוי, היא עלולה להשפיע על הספיגה. תצטרך להשתמש בדאודורנטים מסורתיים ותרופות נוגדות ספירים כדי לשלוט בריח הגוף העודף. ריח הגוף שלך לא אמור להוות בעיה אם מערכת העיכול שלך בריאה.

דאודורנט נשיאותי יכול להיות בחירה מצוינת עבור אנשים רבים. זה בטוח וקל לשימוש, גם אם מעולם לא השתמשת בדאודורנט ספריי או בדאודורנט נוזלי. כשאתם קונים מוצרים טבעיים, אתם לא צריכים ליישם את המוצר ישירות על אזורי הבעיה שלכם. זה חוסך לך זמן. זה פתרון נהדר לשליטה בריח לטווח ארוך. כדאי שתגלה שהמוצר נוח ללבוש ויעיל, כל עוד אתה ממלא אחר ההוראות.

ניתן להשתמש בנימוסים על כל איבר בגוף שלך שחווה בעיות ריח גוף. הדבר כולל את בתי השחי (או הפנים), כפות הרגליים, הרגליים, התחתונים (או הגב) והכתפיים. האזורים הכי בעייתיים לנשים הם התחתונים. זה נובע מייצור זיעה והזעה תכופה במשך כל היום. הנקה או נשים הרות עלולות למצוא את ריח גופם מרגיז עוד יותר. בשני המקרים, שימוש בדאודורנט לילי יכול לעזור לשלוט בריח הגוף ולגרום לך להרגיש בנוח.

אתה חייב לעקוב אחר ההוראות כשאתה משתמש דאודורנט טבעי. למרות שאתה צריך לקרוא את ההוראות בקפידה, הם לא מסובכים מדי. כל עוד אתה מציית להוראות המוצר, לא אמורות להיות לך בעיות להשתמש בו. עליך גם לוודא שהמוצר מתאים לגופך כדי לקבל את היתרונות הרבים ביותר. ניתן למצוא מוצרים טבעיים בבתי מרקחת ובחנויות מזון בריאות. אבל, אתה יכול גם להיות מעוניין לרכוש אותם באינטרנט, דרך אתרים שונים שמוכרים מוצרי טיפוח אישיים.

יש יתרונות רבים לשימוש בריח לילי. מוצר זה שימושי במיוחד עבור אנשים שלא מרגישים בנוח להשתמש בבשמים כדי לשלוט בריח גופם או סובלים מזיעה עודפת (או דישידרוזיס גוף). החיסרון היחיד בשימוש בדאודורנט לילי הוא שהריח לא יכול להיות נעים לאנשים מסוימים. עם זאת, רבים מדווחים שהריח יכול להסוות ריח זיעה, מה שהופך אותו למוצר כדאי.